Blir man klokare med åren?

Jag vet inte det jag. Jag har suttit i en timme nu och försökt reda ut mina tankar kring den där paradoxen jag nämnde häromdagen. Skrev nästan en hel bok tror jag men raderade allt då jag insåg att jag aldrig kommer kunna förklara hur jag tänker på tydligt sätt. Tror klokheten både kommer och går med åldern. Det låter som att jag är 80 nu men ni fattar vad jag menar. I och för sig känner jag mig lastgammal vissa dagar, tantvarning titt som tätt (men dagisnivå ganska ofta också). 

Hursomhelst så glömmer vi min paradox nu.  

Helg igen. Fest imorgon! Me like fest =) Jag hoppas på en massa skratt, bra musik och strålande ögon.

Nu har Linda dragit ... jag hoppas, hoppas, hoppas att hon får det bra i Ume. Ganska övertygad om att det kommer bli så. Linda är ju Linda och hon klarar allt!

Har precis gått och lagt mig nu i alla fall. Är trött som ...
Natti natt mina vänner. Hoppas ni alla får en underbar helg! Jag tänker ha jävligt kul!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hey gumman! Vad gulligt skrivet av dig..saknar dig redan! =) Jag har ringt säkert 50 säljsamtal idag. En bra grej är att jag ordnat intervju på ett annat företag här i stan på fredag så önska mig lycka till! Hoppas du har det bra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback