Kaffemani & Manskafferi

Kaffemani först. Jag har kommit på en bra sak med att vara arbetslös. Jag dricker mycket mindre kaffe då. Nu har jag jobbat i drygt tre veckor och jag bara häller i mig kaffe. Det är inte bra. Vissa eftermiddagar känner jag mig helt knäpp av kaffet ... men jag kan ju inte låta bli. Kaffe, kaffe, kaffe ... snacka om drog.

Så till Manskafferit. Jag är ju i manskaffartagen (typ) så det kan ju vara ett lämpligt ämne. Det är väl inte riktigt så att jag försöker skaffa en man men jag håller ögonen öppna. Det är framförallt inte så att jag har ett manskafferi (fast det vore kanske inte så dumt ... ). En man är nog inget man skaffar förresten. Och ett skafferi är nog inget bra ställe att förvara män i. Så jag lägger ner det här med manskafferit.


Gårdagens känsla: Lyckorus
Dagens fråga: Är jag bra eller dålig?
Morgondagens utmaning: Att leta min inre lyskraft (jag vet att den finns, men var?).

Glädje till alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback