Människor jag glömt

Hemvändarkväll igår. Jag träffade folk från när och fjärran och svunna tider. Tänk att jag nästan hade glömt bort att dom fanns. Vilken total glädje att träffa dom igen och minnas det som har varit. En riktig nostalgitripp! Sweet!

Julen kan sammanfattas med orden: lugn, kul, traditionell och härlig. Precis som det ska vara med andra ord. Jag måste nog göra en lista ...

Julens godaste: Gravad lax
Julens minst goda: Julsnapsen
Julens roligaste: Åka och köra fyrhjuling
Julens viktigaste: Familjen
Julens skönaste: Bakis-Annandag
Julens vackraste: Ön i mina drömmar - paradiset på jorden
Julens jobbigaste: Konstant mätthet
Julens gladaste: Lipton

Förhoppningsvis slutar år 2006 betydligt bättre än det började.

Nu ska jag försöka trolla fram lite snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback