Matcher imorgon

Det blir handboll för hela slanten imorgon. Heldag i Örnsköldsvik för mig ... seriespel. Och så är det ju EM på TV. Missar nog den matchen tyvärr men kanske kan lyssna på radio (om nu damhandboll sänds på radio?). Det började ju bra i EM i alla fall. Ska bli spännande att se hur det fortsätter.

Jag känner mig så himla glad. Det är inte sant ... var så längesen jag kände mig så här. Helt underbart! Jag vet minst två saker som gladheten beror på. Den ena saken är att jag jobbar. Den andra är hemlig ...

Måste hjälpa mamma att baka nu (eller åtminstone hålla henne sällskap, jag är sämst på att baka).

Tänk att det snart kommer två små kompisar till världen. Jag längtar! Och sedan dröjer det inte länge förrän ytterligare två kommer :-) Så mysigt!!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Annica

Hej, visst mår man bra av att jobba :) Lite nyfiken på vad det är du arbetar med dock? Om mindre än två veckor åker jag hem och blir hemma två veckor. Ska bli jätteskönt och mysigt. När man jobbar vill man vara ledig och när man är ledig vill man jobba ;) Ha ha. Ha det bra! Kram Annica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback