Matchreferat och lite annat

Första matchen förlorade vi (9-16). Lika i halvlek men sen orkade vi inte köra på i andra. Det blev lite för många bortslarvade passningar och tyvärr slog tjejernas förkärlek för att studsa igenom lite för ofta. Det största problemet var nog ändå att skotten var för få och av de vi fick iväg var för många oplacerade. Men jag tycker ändå att alla kämpade bra och vi fick till en hel del schyssta grejer. Jag känner mig nöjd med matchen trots förlusten.

Andra matchen vann vi (24-3). Här lossnade verkligen skyttet och kontringsspelet. Vi var överlägsna från start. I den här matchen märktes inte tröttheten (pga få avbytare) som den gjorde i första matchen. Tänk vilken skillnad det plötsligt kan bli bara för att det går bra. Matchen var rolig rakt igenom (även om den kunde ha varit halvtrist och ospännande om man tittar på resultatet). Det roliga var att alla vågade, alla ville och alla hade kul. Det är ju precis så det ska vara på match, det är viktigare än resultatet.

Nog om det. Över till livet i övrigt.

Jag är dödligt trött efter dagen men kan inte låta bli att le. Jag börjar tro alltmer på mig själv och det känns så skönt. Snart kliver jag ut ur min isolerade värld och visar vem jag är. Det skulle vara så synd för världen annars att gå miste om någon som mig :-)

I mitt huvud är det kaos just nu. Jag tänker konstant på dig ... och dig, och dig och dig. Ni vackra människor som finns så nära men ändå så långt bort. Jag blir yr.

Ska sova.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda S

Fest på Lördag! Hoppas att du kan och vill komma, ta med dej någon om du vill!

2006-12-10 @ 11:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback