Trasig

Jag är krasslig, skev och trasig. Måste vara julhelgen som har knäckt mig. Jag får ta till ett gäng dunderkurer innan nyårsafton. Jag har hört att den bästa medicinen är whiskey :-)

Mitt i all min sjukliga självömkan känner jag mig fruktansvärt kluven ... vad ska jag göra egentligen? Ska jag flytta någonstans, åka till Nya Zeeland, skriva uppsats, plugga nåt annat nån annanstans eller bara fortsätta bo här i min låda och strösöka jobb lite här och där? Jag vet att det sistnämnda är det sämsta alternativet men samtidigt det enklaste. Det är det som gör det så svårt ...

Ve och fasa, jag måste bestämma mig snart. Hu och helvete, hur ska det gå?

Press, prestationsångest och panik     vs.    Förälskelse, frihet och framtidsglädje

Nu vill jag prata i telefon resten av kvällen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback