Allt är förvirrat

Jag vet inte mycket. Jag vet inte vad jag vill, vad jag kan eller vad jag känner. Hur ska jag kunna veta det?
Nu måste jag fundera. På riktigt. Eller så är det bara dumt att fundera ... kanske bättre att bara vara och ta dagen som den kommer. Någon som vet? Jag känner mig glad i alla fall :-) Hellre glad och förvirrad än ledsen och stensäker. Så mycket vet jag åtminstone.

Jag tänkte att jag skriver en liten lista så får ni som läser veta lite mer om mig (om jag nu har något att skriva när jag inte ens vet något själv). Jag tycker så mycket om att läsa Lindas listor så därför tänkte jag att jag också måste skriva en. Jag ställer frågorna och svaren ... så ni får bara veta sådant som jag vill dela med mig av.

Favvomat: Gravad lax är underbart men svarar nog ... nej, det går inte att svara, finns för mycket.
Favvodryck: Vatten är absolut nummer ett (men ett gott rött eller en kall öl kommer inte långt därefter)
Spanar in: Ögon som strålar! (spanade in två par sådana i lördags)
Snyggaste skådespelaren: Johnny Depp (det finns ingen annan)
Bästa sport: Handboll (vad annars?)
Lyssnar på: Jag måste vara tråkig och säga ALLT. Musik förgyller mitt liv helt sjuuukt mycket.
Läser: Allt jag kommer över.
Älsklingshund: Lipton
Önskar: Att alla nära och kära får vara lyckliga.
Saknar: Någon att krama.
Hoppas: Att jag får ett jobb snart (annars blir jag vansinnig)
Beroende av: Kaffe och snus (men jag SKA sluta med båda ... )
Borde: Träna
Diggar: Sköna människor som kan slappna av.
Morgonhumör: Horribelt (prata inte med mig)
Drömresmål: Det går inte att svara på men Nya Zeeland ligger högt upp.
På sommaren: Vill jag vara i stugan såklart!
På hösten: Myser jag så mycket jag kan.
På vintern: Leker jag i snön (och i år ska skridskorna fram)
På våren: Hoppar jag av lycka!

Det får räcka för idag. Jag vet ju som sagt inte så mycket just nu.

Ha det underbart och ta hand om er själva och varandra. Lavv ya!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback