Dagen som gått

Idag har jag jobbat :-) Har suttit och skrivit, skrivit om och skrivit om igen. Jag har stora problem med att bli nöjd ... blir aldrig klar liksom. Ska sätta mig när jag har skrivit klart det här och försöka skriva av mig lite. Bara skriva, skriva, skriva liksom. Måste få prestationsångesten ur huvudet.

Åt lunch på det som för tillfället är mitt favvocafé. En mumsig skagenbaguette! Efter jobbet gick jag direkt på träning och jag har nog aldrig varit så oengagerad. Fy, fy. Men vad ska man göra? Jag vet inte hur jag ska bära mig åt för att hitta den där glödande drivkraften hos tjejerna. Jag måste nog hitta en sådan kraft i mig själv först. What to do?

Lipton mår bra nu! Han var risig häromdagen och det var så synd om min lilla älskling. Han är lite hängig fortfarande men krafterna är på väg tillbaka. Jag skulle försvinna om något hände med Lipton.

Jag hoppar från det ena till det andra nu men ni får ha överseende med det. Jag är ju liksom lite strulig i tanken för tillfället. Som vanligt kanske.

Ska rimma lite som vanligt så kanske hjärnsläppet släpper ...

Nu är jag förbannad på både det ena och det andra
Kan inte människor bara va snälla med varandra
Jävla tjat hit och dit hela tiden
Var och var annan människa är gniden
Oj vad ilsket detta rim nu blev
Var gick jag och trampade fel?
Allt är kanske frid och fröjd
Det är bara jag som aldrig blir nöjd

Dåligt rim i dag ... dålig rytm liksom. Men I don't give a ...

So long, goodbye
Vi ses igen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback