Grattis VIA (Very Important Angel)

Jag är så klantig. Har ju glömt att gratta en mycket viktig person i mitt liv ... attans.
Bättre sent än aldrig i alla fall så:

MILJONERS GRATULATIONERS TILL DIG ANGEL!!!!!!  Givetvis får du dela dom med Therese.

Jag önskar att jag hade varit på er fest och firat er . .. kanske nästa år.


Nu till gårdagens äventyr på krogen. Det var massvis med fina grabbar ute. Nästan så många att jag blev tokig.  Var jag än vände mig så var det finfina killar. Oj, oj, oj ... varför måste alla vara ute samtidigt? Jag hann ju inte njuta av all den vacka utsikten. Kvällen var superkul, gick tokfort och slutade alldeles perfekt. Inte ens någon bakfylleångest idag :-) Härligt, härligt!

Snart dags för mig att fara på träning. Lite surt med träning på söndagar men sånt är livet. Det är bara att bita i det sura äpplet och se glad ut (låter svårt).

Jag känner mig som en alien. Jag är den enda jag känner (känner jag mig?) som är singel. Jag är omgiven av par till höger och vänster ... måste göra något åt den saken snart. Och då menar jag såklart inte att jag ska försöka splittra paren utan jag ska försöka se till att jag inte fortsätter att vara singel i flera århundraden till. Fast det där är ju inget man kan styra över direkt. När det händer så händer det.

Tjipp, tjoho och adjö
Säger ett litet, glatt busfrö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback