Helg med tjejerna!

Nu är det fredag igen. Helgen som väntar ska jag tillbringa med flicksen som är mina vänner sedan urminnes tider :-) Lunch på stan i dag, Idol i kväll, kanske simma i morgonbitti, kanske hyra lite filmer, kanske ut i naturen och mysa ... vi får se vad det blir. Ett är säkert i alla fall: Ska bli såååå kul att äntligen umgås lite! Tjuvstartade faktiskt tjejhelgen redan i går då jag hängde med mina nygamla vänner. Lite vin och surr först och sedan en magiskt god och värmande Irish Coffee på stan. Kan man ha det bättre än så?

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det buss till stan (fy vad lat jag är ... men samtidigt, om jag ska promenera så kommer jag inte vara framme förrän om hundra år).

Flicksen mina ger mig kraft
Nuförtiden dricker vi saft
Minnen, skvaller, skratt och sång
Det mina vänner är livets gång

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback