Inte mycket

För trött. Så det blir inget långt, träligt resonemang idag. Men jag har en slags paradox på gång. En grej jag inte kan släppa. Den ska jag försöka förklara någon dag framöver. Jag jobbar på att förtydliga mina egna tankar i en ekvation ... får se hur det går.

Saknar dig Angel (why so far away?) ... va på msn någon dag snart.

Kan inte någon bli kär i mig och berätta för mig hur underbar jag är? Jag är i stort behov av bekräftelse just nu (men jag vet såklart att allt egentligen handlar om att tycka om sig själv och blablabla ... men ibland kanske man inte ids göra det, vill bara att någon ska komma och säga: hej, du är perfekt! (en parantes i parantesen ... så sa jag till nån för ett tag sedan men det var bara pinsamt för det var såklart inte ömsesidigt))

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Angel

Jag saknar dig med gumman! Vi maste snackas snart ju. Ah du...sorry att jag inte mailat dig. Och om det dar du skrev, det ar ingen fara alls. Jag fick mig ett gott skratt. Puss o kram vannen!!

2006-12-07 @ 13:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback