Jaaaaa!

Finns flera jaaaaa:n idag :-) Men dagen började med ett stort NEJ. Dunderhuvudvärken som har plågat mig i flera dagar infann sig redan när väckaren ringde imorse. Det blev till att stanna hemma och vila. Hjälpte inte. Det som däremot hjälpte var att fika med Lisa och Johanna! Lite kaffe, skratt och skvaller och sen mådde jag mycket bättre. Det måste jag lägga på minnet så att jag vet vad jag ska göra nästa gång jag är krasslig.

Om sju timmar åker jag till Östersund. En låååång handbollsdag väntar. Känns både roligt och jobbigt ... alltid kul med matcher men jag är inte så mycket för tidiga mornar. Ett stort minus är att vår målvakt är sjuk. What to do? Får ta det som det kommer och göra det bästa av situationen. Som tränare får jag väl inte tappa humöret och sura över det antar jag, bara att bita ihop och övertyga tjejerna om att det kommer gå bra ändå. Och det kommer det nog att göra också!!

Vad var det för jaaaaa:n då? Jo, det var väl framförallt att jag var och fikade med flicksen. Ett annat stort JA idag var Markus och Erik gick till final i Idol. Ett tredje JA är att jag har städat lite (nu får jag faktiskt plats i mitt kaos). Finns fler bra saker från dagen men jag ids inte skriva mer.

Ska lägga mig och drömma om skott i krysset och snygga kontringar.

Sweet dreams

/Sa Jenny ... who's hoping for a december to remember ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback