Jag älskar ...

Jag älskar skäggstubb ... alltså lite sådär smådräggigt orakade män. So sexy!

Snart är det helg igen och jag bara älskar den där sköna känslan som infinner sig på fredagseftermiddagar. So sweet!

Jag älskar att skratta! Oavsett hur jävligt livet är så blir man lycklig för stunden av ett gott skratt. So lovely!

Tänk att vandra runt på små gränder i en främmande stad och upptäcka små charmiga butiker eller caféer. Det älskar jag! So exciting!

Ibland kan jag bli helt överväldig och bara förundras över hur vacker naturen är. Jag älskar de upplevelser naturen ger! So beautiful!

Jag älskar mer ... familjen, mina vänner, livet, musik, handboll ... och mycket, mycket mer. Och vet ni vad? Känns livet ospännande kan man alltid försöka tänka på att det är de små sakerna som gör det. 
So true!

Nu ska ladda upp lite inspiration och jävlar anamma. So needed!

Fundera över vad du älskar, jag lovar att du blir glad av att göra det.

Peace ya'll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback