Kärlek efterlyses

Jag måste vara känslomässigt understimulerad. Därför är jag överkänslig. Ett exempel ... ikväll har jag suttit och storbölat till Idol. Ja, det är sant. Som värst var det när Johan fick en hälsning från sin bror i LA. Shit vad tårarna flödade då. Kärlek är så vackert. Och då tänker jag att jag måste ju bara vara totalt överkänslig på grund av känslomässig understimulans. Jag behöver kärlek, närhet och mer kärlek. Det är vad jag tror i alla fall. Och jag menar kärlek från andra än familjen, för det får jag så det räcker.

Jag blir galen. Alla har någon, jag har bara mig själv (inte fy skam men lite ensamt). För bara någon månad sedan trodde jag att jag ville vara singel för alltid ... jag trodde nog fel. Livet handlar ju om kärlek. Love is the shit liksom. All you need is love sjöng Beatles ... en sanning som aldrig blir lögn.

Temat ikväll är helt enkelt kärlek. Både i Idol och i mitt huvud. Oh dear .... var ska detta sluta?

På tal om något helt annat så köpte jag en tröja idag. Vet inte alls om den funkar eller inte. Skulle ju be Aina vara smakråd men allt kom i vägen för att jag skulle kunna umgås med henne :-(  Nu får jag lita på mig själv och spendera en timme framför spegeln. Jobbigt.

Dags att ta sitt pick och pack och åka till storebror. Jag och hunden ska hälsa på honom.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback