Knasig kreativitet

Har du som jag lättare för att vara kreativ tillsammans? Ska vi slå våra kloka huvuden ihop?

Jag tycker det är så svårt att veta om mina idéer är usla eller underbara när jag sitter för mig själv. Jag saknar sällskap, någon att tänka med. Finns det någon allmän återkopplingsmyndighet dit man kan skicka sina idéer och skapelser ... sen kommer det lite feedback som ett brev på posten liksom. Mitt problem skulle kunna lösas enklare än så om jag bara kunde förmå mig att visa saker och tingster för dem jag känner. Men jag har ju tyvärr en spärr när det kommer till sådant ... jag har svårt för att blotta min själ och hänga ut mig själv så. Måste jobba på det då. Tur att jag är så bra på att analysera mig själv (eller?). Mindre tur att jag inte jobbar på sådant som jag vet att jag måste förändra för att komma framåt i livet.

Blabla ... tråkigt. Vad är roligare att läsa om då? Jag vet att vissa uppskattar mina vimserier om killar men det blir inget sådant idag. Har ju inte hänt nåt spännande på den fronten liksom.

Det blir fest till helgen i alla fall! Ska bli kul med fest men tråkigt att det ska måsta vara just en avskedfest. Linda far sin kos ... trist. Och andra Linda har ju också lämnat stan men det är ju inte helt och hållet på samma sätt så det är lättare att leva med. När är det dags för mig att dra då? Dumt att flytta innan jag har fått något jobb liksom. Men snart kanske en ny värld väntar på mig någonstans (hoppas, hoppas).

Well, time for tea. Ont i halsen igen. Kan det vara regnrusket som gör det tro? Eller min osunda livsstil kanske?

Loppor bits, myggor sticks
Lämna alltid mycket dricks
People walk, birds fly
Try to live before you die

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback