Så gick det med det

Matcherna igår gick sådär ... ingen vinst men det var förbannat nära i båda. Typiskt.
Såg någon jag spanat in idag ... med en tjej. Typiskt.
Har fått flera tack-men-nej-tack från jobb jag sökt ... så gick det med det. Typiskt.

Underbart att vara obakis en söndag i alla fall. Och underbart att träffa tjejerna! Drack en latte idag, för första gången på typ ett halvår. Mm vad gott! Fast egentligen så går ju inget upp emot svart, helt vanligt och oförstört kaffe. Dricker alldeles för mycket kaffe nu. Men det är ju så underbart. Så, nu har jag fått in lite underbarhet i dagens skrivande. Måste ju slopa min negativitet lite.

Dags att städa nu. Bättre söndagsnöjen finns men ibland är det nödvändigt att städa.

Snart måndag.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback