Senare kanske ...

Jag är nog sämst på att ta tag i saker. Jag ska bara som Alfons Åberg brukar säga ... det är nog min standardtanke det. Nu har jag inte sökt ett enda jobb på ett tag, men det beror i och för sig främst på att jag har jobbat. Men borde söka i alla fall ju.

Det är trist med måndagar. Jag känner mej fortfarande bakis btw ... sjukt jobbigt. Har ont i nacken också, sov nog lite skumt i helgen. Längtar till imorgon för då mår jag förhoppningsvis som en ny människa. Ska försöka låta bli krogen en stund nu. Skulle må så mycket bättre då, både psykiskt och fysiskt.

Snart jag ska sätta mig och skriva en arbetsansökan ... men först ska jag titta lite på tv, äta middag, gå ut med hunden ... och pyssla med lite andra jätteviktiga saker. Men sen ...

Livet är hårt när det är svårt
Men helt underbart när lyckan tar fart

Slut. (kan även läsas på engelska av den som tycker så (jag))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback