Det här blev ju helt fel

Jag tänkte aldrig att jag i min blogg skulle framstå som en bitter och supertrist gammal ragata. Men det är ju precis det jag gör. Gnäll, gnäll, gnäll. Jag satt och tittade på vad jag har skrivit och jag verkar vara totalt missnöjd med livet. Helt fel.

Jag är en tjej på 24 år som är positiv och påhittig. Jag tycker om att umgås med mina underbara kompisar, vara ute i naturen, läsa böcker, ta en fika, skriva, leka med hunden, pyssla, knepa och knåpa. Förutom att jag söker jobb så är jag handbollstränare. Jag har stora drömmar och livlig fantasi. När jag blir stor vill jag jobba som kommunikationsstrateg, krönikör och radiopratare. Och när jag blir riktigt stor (gammal, inte fet) ska jag öppna världens bästa café med min bästaste kompis.
(Någon som vill bli min brevvän? :-)

Min dag:

Vaknade trött på grund av sömnbrist. Vaknade glad. Frukost med tv och tidning till sällskap. Efter en kort bilresa och långvarigt parkeringsletande befann jag mig inne i stan. Det blev en snabb visit hos Johanna och Peter, lite spring i affärer med Johanna och Kajsa och sedan en härlig skagenbaguette på ett mysigt café. Sedan for jag hem. Nu är jag hemma. Snart ska jag städa, sedan ska jag laga mat och efter det är det dags för handbollsträning. Ikväll tänkte jag dansa på stadens gator och sjunga I will survive. Håll ögonen öppna!

Joy to the world!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback