Det jag har tänkt på idag

Ännu en dag går mot sitt slut. Jag har ont i huvudet. Kanske har jag tänkt för mycket idag. Som alltid. Förutom de dagar då jag inte tänker alls. Ibland händer det ju faktiskt att jag sitter och tittar på tv hela dagen lång och då är huvudet ganska avstängt. Men nu var det inte det jag skulle skriva om.

Idag har jag tänkt på att det är svårt att motivera sig själv till att söka jobb mer aktivt. Och jag har tänkt på något som min kompis sa till mig häromdagen. Det hon sa var i princip att man ska ta vara på tiden som arbetslös (fast hon sa det på ett bättre och mer inspirerande sätt). Så jag satt och funderade på det och kom fram till att jag minsann ska göra det. Ta vara på tiden alltså.

Sedan satt jag och funderade på hur man gör när man stickar mer avancerade saker än en halsduk (är i full gång med att sticka en sådan nu). 

Och så har jag suttit och tänkt på att jag måste bli bättre på att ha bra svar i beredskap. Framförallt måste jag ha bra saker att säga till tjejerna jag tränar och det skulle inte vara fel att ha lite vettiga saker att säga på eventuella arbetsintervjuer. Ska fundera vidare på det.

Jag har tänkt lite på kärlek också. Jag vill ha det. Hur gör man?

Jag har tänkt på mer än så
Men ingen orkar väl läsa ändå
Natti, natti mina vänner
Visa alltid vad ni känner

Kommentarer
Postat av: Anchel

Här kommer lite kärlek till dig gumman!!!! Saknar dig och tycker att du ska komma hit! Puss å kram Anchel

2006-10-22 @ 10:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback