En helg i Stockholm

Har tillbringat helgen i Stockholm. Fattade ett snabbt beslut i fredags när jag pratade med min barndomskompis på msn, bokade tågbiljett och for ner tidigt i lördags. Det var härligt att få lite miljöombyte, kul att springa lite i affärer och framförallt så var det såklart jätteskoj att träffa min barndomskompis som jag träffar alldeles för sällan.

Höjdpunkterna under helgen var dessa:
(ej rangordande och givetvis var sällskapet den absolut höjdpunkten)

*Jackan jag köpte
*Sushi (första gången)
*Vild dans på Blue Moon Bar

En härlig helg! Borde åka ner lite oftare ... eller kanske rent utav flytta dit ner (fast Stockholm lockar ju inte riktigt mig ändå).

Well, time for some coffee and then I'm going to walk the dog. Sen är det dags att hälsa på en kompis. Ska bli nice med lite sällskap! Om någon undrar varför jag slängde in lite (knackig) engelska så kan jag berätta att det är för att vännerna långt där borta ska förstå vad jag skriver.

Upp och ner
Hoppa mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback