Jag är inte sann

Tänk om jag kunde lära mig någon gång. Nu får jag inte gå ut och festa på länge ... så är det bara. Jag är ju totalt knäpp när jag är full. Knäpp och så långt ifrån en tänkande varelse man kan komma.

Var på inflyttningsfest i lördags. Hade riktigt kul och tog det hyffsat lugnt till en början. Men så kom vi ut på krogen och plötsligt insåg jag att jag var där igen ... fullare än nödvändigt och med en borttappad tankeverksamhet. Och som vanligt (nuförtiden) så var det inte det enda som blev borttappat under nattens gång.  När jag promenerade hem så upptäckte jag att både mobilen och plånboken var borta. Aj fan. Men ibland har även jag lite flyt. En snäll kille hade hittat min mobil och jag kunde åka och hämta den igår. Bra, då var det ena problemet löst. Plånboken verkade fortfarande vara försvunnen men jag tyckte att det var väldigt konstigt för jag hade den  ju när jag åkte taxi till efterfesten (ja, tyvärr blev det en sådan också). Hm ... var kunde den då vara? Saker kan inte bara försvinna. Snälla, snälla hoppas att personen som hade efterfest hittar min plånbok. Hur gick det då? Jo, den återfanns och jag kunde andas ut. Men nu får det bli skärpning på mig, jag lär inte ha samma flyt nästa gång jag slarvar bort något.

Och viktigare än det ... jag lär snart inte kunna hantera alla dumheter jag gör och säger i fyllan och villan.

Dags att städa nu (önskar jag kunde städa bort lite onödiga saker jag har gjort också).

Bye

/En trött Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback