Så kul!

Idag har jag tre roliga saker att berätta:

1. Dagen började med en god och trevlig lunch tillsammans med en ganska ny bekantskap (ja, dagen började så för jag sov i princip ända fram till lunch). Roligt att slippa sitta hemma själv och äta gamla makaroner. Kul också att lära känna någon ny!

2. Jag var och klippte och färgade håret idag och jag bara älskar min nya hårfärg!! Den är helt underbar =) (tycker jag i alla fall). Hur kul som helst att få lite ny färg i vardagen (och i håret).

3. Dagens handbollsträning var superkul! Det är helt otroligt att det kan vara så givande att vara tränare ibland. Tjejerna fokuserade verkligen! Jag blir på ett strålande humör när träningarna är givande och tjejerna är duktiga. Dags för match igen om en och en halv vecka och efter träningen idag är jag (och förhoppningsvis tjejerna också) så himla laddad.

Det var min dag det. Tyvärr fick jag inte så mycket nytta gjord med vem bryr sig när dagen var så bra ändå. Jag måste nog avsluta min härliga dag med några uppmanade ord till mig själv: Just do it (jag vet vad jag syftar på men det vet inte du).

Glädje, sorg, lycka och depp
Alla känslor gör mig knäpp






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback