Sing with me

Antoher friday, another free day, another freaky day.

Fredag betyder sång. Så sjung med mig idag! Sjung om snön som faller (Nej se det snöar), sjung om kärlek (All You Need Is Love) eller sjung om Bluff och Spark och Tork och Kvark. As long as you do it your way!

Inspiration är glädje och lycka
En sång säger allt du kan tycka
Kreativitet tar dig framåt i livet
Att sjunga en sång är alltid givet

Ikväll blir det lugnt och skönt. En mysig fredagkväll hemma. Jag tror faktiskt att hela helgen bli lugn och det känns underbart ... det är väl inte direkt så att jag behöver vila upp mig men ändå sweet liksom. Ska försöka få till några extrasuperduperordinära jobbansökningar och behöver nog lite manikyr också och kanske några långa sköna promenader. Det kanske blir fullt upp trots allt. Det återstår att se :-)

Hoppas ni mina vänner får en underbar helg! Love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback