Vilket lyxliv ...

Lördagkväll. Ensam i soffan, mörkt ute och tyst som i graven. Kanske låter det dystert, trist och tragiskt men det är faktiskt alldeles underbart. För den beskrivningen av kvällen är bara halva sanningen. Ljusen är tända, vinglaset halvfullt och kreativiteten i mig flödar.

Mmm ... god mat. Färsk pasta med ricottaost och spenat, färska champinioner och färsk ciabatta. Gott rött till det och ljuvlig biscotti med chokladbitar i efteråt. Lovely!

Snart ska jag och min gode vän Stevie (Wonder) göra fina armband ... kreativiteten måste tas tillvara då den infinner sig. Kanske ger jag mig på några korsord senare (måste stilla mitt korsordsbegär). 

Tre saker jag vill dela med mig av idag:

- Helheten är viktig men det är detaljerna som ger det där speciella helhetsintrycket.
- Magi kan finnas i luften, om du väljer att andas ut den du har inom dig.
- Dina svaga sidor kanske är dina starka sidor.

Jag har världens bästa liv (jag vet att jag har det även fast det inte känns så nu).

So long!


Kommentarer
Postat av: Miike

Det är väl härligt att sitta själv och bara mysa!

2006-10-08 @ 05:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback