Magisk människa

Jag drömmer ofta om att träffa en magisk människa. Jag har mött magiska människor men aldrig just den där personen som är alldeles särskilt magisk för mig. Jag trodde i höstas att jag verkligen träffade fantasipersonen men det var kanske inte riktigt så. Fast jag tror inte att någon har  påverkat mig på det sätt som han gjorde. En fantastisk människa som jag har lite svårt att få ur huvudet.

Tänk att möta någon som öppnar allt. Öppnar världen, öppnar hjärtat, öppnar ögonen och öppnar livet. Kanske ska man skapa sin egen lycka men människor som fascinerar och inspirerar skapar lycka för mig.

Nu ska jag dyka ner i sängen och sova. Och drömma.

Sommaren är på väg ... livet blir underbart snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback