Prata kort!

Det är så många som alltid pratar långt. Långt, långt, långt. Och jag blir så trött. Att prata långt är inte samma sak som att prata länge. Jag har inte något problem med att folk pratar länge. Att prata långt det är när onödiga detaljer läggs in, när helt irrelevanta saker beskrivs och när tid går åt till ointressanta saker. - Var det i måndags eller var det i tisdags? Jo men det måste ha varit i måndags för jag åt fläskfilén från i söndags ... jada, jada ... Känns det igen? Långt, störigt och slöseri med ord. Jag blir så trött. Prata kort!

Nog om det. Jag vill ju inte bli långrandig :-)

Fest igår, bakis idag men hyffsat oångestig. Skönt. Fast jag festade nog lte onödigt hårt. Som vanligt. Mycket fina grabbar i alla fall, tänk om jag kunde få dom på fall.

Jobb måndag och tisdag, ledig onsdag, konferens torsdag och fredag, ledig lördag, söndag, måndag och tisdag. Hur skönt som helst!

Nu blir det kanske Ajkiiia med mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback