Sol, vind och trängsel

Det är soligt och vinden har dragit sig tillbaka. Men det är trångt. Panik. Alternativet kanske är tomhet. Jag kanske föredrar det. Kanske inte. Tomt eller trångt?

Solen går i moln nu och snart går den ner. Då kanske vinden tar fart och blåser bort allt som är i vägen. Fast ingenting är i vägen. Bara jag. Ändå är det trångt. Sol eller vind?

Vagt kanske men jag vet vad jag menar. Så är det alltid.

Dagens ...

... klokhet och absoluta sanning: Skönhet går före skönhet
... musik: Andrew Strong och Miss Li
... tanke: Ensam är inte stark
... mat: Först ingenting, sen ingenting, sen pizza
... oj, det glömde jag hemma: Insulin
... pyssel: Skåpstädning på jobbet
... fråga: När blir det annorlunda nästa gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback