Värme tack!

Vill ha värme. I luften, i hjärtat. Jag önskar mig mer vår och värme, mindre vemod. Det kommer!

Idag kom den tredje lille prinsen till världen!

Jag känner mig inspirerad idag :-)
Ska kanske pyssla ihop lite armband, skriva en sång och dansa runt elden. Eller så gör jag det en annan dag ... men det är kul att jag känner mig inspirerad i alla fall.

Nu var det ett tag sedan jag skrev något meningslöst rim. Därför kommer det ett här:

UFO-världen är konstig och hård
Alla andra gör något annat
Grinden är stängd till nästa gård
För mig har livet plötsligt stannat

Vilken tur att det finns glädje och hopp
Vad skönt att veta att det vänder
Stiltje är inte detsamma som stopp
Jag väntar och ser vad som händer

Jag har inte bråttom :-)

Kommentarer
Postat av: Lindizzi

Ja det kommer Jenny..livet är oförutsägbart! Men det är bara ta det med en klackspark och se framåt..jag försöker iaf! Stor kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback