Vindvarning och vårvärk

Vindvarning! Det blåser hur mycket som helst. Motvindscykling kan rekommenderas för den som vill ge benen en genomkörare. Halvt sliten efter cykelfärden hem idag eftersom jag inte direkt är i toppform. Kanske kan bli om det fortsätter storma.

Vårvärk var det sen ja ...
Vårvärk i hjärtat förstås. Tänk vad sweet det skulle vara med lite vårkärlek :-)

Jag ska skutta in i någons hjärta
Bo där och aldrig mer känna smärta
Älska och bli älskad varje dag
Vara stark och glad, aldrig svag
Fånigt rim, nu är jag tramsig
Men vårkärleken får ju vara snurrig och slamsig

Nu ska jag ut på jakt ...

Kommentarer
Postat av: Linda

Gumman! Hur mår du? Usch jag har dåligt samvete över att vi hörs så sällan, men hoppas du vet att jag saknar dig!! Och är avis på att du får mysa med så många bebisar snart =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback