Lat men inte latast

Det är illa att jag skriver så sällan, så lite och så ointressant nuförtiden. Får alltid intressanta idéer på dagarna och tänker "det ska jag skriva om". Men så kommer kvällen, tröttheten slår in och idéerna är som bortblåsta. Jag får nog börja ta med mig min lilla ljusblåa anteckningsbok och skriva några rader när tankarna flyger iväg åt intressanta håll.

Jag har ont i axeln i kastarmen :-( Har inte haft några probs sedan jag slutade spela handboll men nu efter att jag dragit omkring saker på jobbet så är den gamla vanliga värken och tröttheten i min axel tillbaka. Det är lite drygt. Ska prata med någon som är kroppskunnig, kanske kan köra lite övningar för att stärka och rehabilitera.

Det blir kort och hoppigt det här.

Fredagkväll. Drakbåtsfestival i stan. Det skulle säkert vara trevligt. Sitter istället hemma och halvsover framför tv:n. Vad har jag för alternativ?

No people. No life. Men ja ä int bitter. Ska ta mig ett glas rött och sedan slocknar jag väl framför tv:n. Kunde vara värre, kunde vara bättre.

Och för att återkoppla till rubriken (jag vet ju att en rubrik egentligen ska uppfylla vissa kriterier och bla bla ... mina rubriker brukar inte vara av den typen här i bloggen för ibland får man skita i det) jag är lat ibland men jag är fan inte latast. Jag vet flera som är betydligt latare än mig.

Tjiitjiiiing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback