Välkommet engagemang

Äntligen finns det lite driv i mig när det gäller tränarskapet. Jag känner mig engagerad, motiverad och laddad för en härlig säsong! Det enda som krävdes var nog att jag blev tvungen att ta mer ansvar. Det är bara att hoppas på att engagemanget håller i sig :-) Och jag storhoppas på att det dyker upp en riktigt handbollskunnig tränare som kan ta ansvar för teknik mm.

Det skulle vara trevligt med lite jobbsökarengagemang också. Och varför inte lite dygnetruntkörare med uppsatsen? Fast jag har nog bestämt mig för (och insett) att det inte blir någon magisterexamen för mig. Det finns varken tid eller lust att slutföra. Men det är helt okej, jag försöker att inte känna mig misslyckad. Det fjärde året jag pluggade var allt annat än bortkastat. Jag lärde mig ofantligt mycket och det är väl det som räknas?

Nu ska jag se gårdagens Gilmore Girls! Tjohoooo ...

Jag rimmar så sällan nu. Ge mig ett ord eller en tanke så att jag får lite inspiration till vad jag ska rimma om.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback