Mat och vänner ...

... kan det bli bättre? Nej, knappast! Ska strax iväg till O´Learys och käka med Linda, Ullis, deras karlar och några till. Blir kanoners det!

Fick en tv idag :-D En svart fin LCD. Me like a lot. Ska bara skaffa mig en längre antennkabel så blir det tv-tittarmaraton sedan. Inte för att jag på något sätt föraktar mitt och datorns filmtittarmaraton de senaste dagarna men det känns tusan så mycket roligare med ett tv-tittarmaraton.

Nu ska jag gör mig klar för kvällen. Sitter bara och myser än så länge ... med Radio Guld, en kall öl och med jordens finaste lampa att titta på. Den är vacker ska ni veta. Kanske kommer ett kort någon dag så fler än jag får ta del av dess skönhet.

Innan jag sätter fart, en undran ... Where is the love?
Svara gärna den som vet.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback