Nyårsnoja

Det känns lite stressande att ett helt år har dragit förbi igen. Knappt hann jag fundera över det här årets planer innan det nya året nu står för dörren. Vad kan jag lära mig av det? Fundera mindre! Lite har jag lärt mig under året i alla fall. Och jag har blivit bättre på flera saker. Jag har blivit riktigt bra på att se vad jag kan få ut av olika situationer. Det lilla som saknas nu är kanske att använda alla mina kunskaper på ett bättre sätt. Vad betyder då det? Gör mer! Livet går antagligen i snabbare takt nu än det någonsin har gjort. Därför är det lite stressande att detta år snart är slut. Därför har jag lite nyårsnoja. Men det verkar som att jag även har två riktigt bra nyårslöften :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback