Tyst som i graven ... huh?

Jag skriver för sällan. Funderar för ofta över bra saker att skriva om. Jag känner mer för att skriva om saker jag har reflekterat över och hur saker känns än att bara skriva om vad jag fördriver tiden med. Anledningen till att jag skriver sällan är absolut inte att jag har brist på saker att skriva om utan snarare brist på tid då jag kan sätta mig ner och skriva något bra, intressant och läsvärt. De stunder jag har tid över är jag ofta för trött eller oinspirerad.

För att väcka intresse för kommande inlägg (när de nu kan tänkas dyka upp) kan jag skriva att en epok definitivt har gått i graven och insikten om det känns sorglig. Kan även upplysa om att jag inte tycker att det är gott om plats på offentliga sittplatser.

 Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback