Kärlek?

Kärlek känns som ett högaktuellt ämne nu i dagarna. Men vad är kärlek? Hur vet jag om jag har någon? Och hur vet jag hur jag får någon kärlek? Grubbleri, grubblera ... det finns inga rätta svar, det finns ingen sanning. Kärleken bara är. Är det den är. Kärleken är förvirrande charmig och trubbelsam på en och samma gång.

Imorgon ska jag försöka sprida lite vardagskärlek omkring mig (vad det nu kan tänkas vara). Helst skulle jag förstås ägna mig åt sweet lovin' med min käresta men då jag inte har någon sådan blir det svårt.

Who loves a bird with broken wings?
A bird that's sad and wants to fly
Who cares to listen when it sings?
A song that's sweet but very shy

Mycket kärlek till alla!          Mest kärlek till min familj och mina fina vänner!

Show me love ... I need love, love ... All you need is love ... I wanna know what love is ... Love is in the air ...
... Fly on the wings of love ... Love me tender ... It must have been love ... Love hurts ...

Kommentarer
Postat av: Bror

Lippe.......glöm inte Lippe!! Han älskar all uppmärksamhet o kärlek han får....villkorslöst! En av dagens sanningar!

2007-02-14 @ 22:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback