Nada

Det är tomt. Tyst. Aktivitet noll och inga känslor som stormar. Vilket mörker ...
Idag tänker jag bli frisk. Det är så drygt att ligga här och kraxa. Men det är samtidigt ganska skönt med tomheten som har infunnit sig inom mig. Skönt att inte hjärnan går på högvarv och skönt att hjärtat inte gråter. Jag är för trött och sliten för att idas vara igång.

Det blev en oavgjord och en vinst igår! Fan att jag missade det. Får hoppas att den positiva trenden håller i sig. Vi spelade bra förra helgen också så det verkar lovande : )

Nu ska jag försöka vara tyst resten av dagen så kanske jag kan prata normalt imorgon på jobbet.

Säng, soffa, soffa och säng
En dag till och jag blir bäng
Vatten och te, vatten och te
Knapra piller och försöka att le
Nej fy vad sugigt att vara krasslig
Huvudet dunkar och rösten är rasslig
Dags att slumra en liten stund
Så vaknar jag snart frisk och sund

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback