Pysselpanik & närhetsnöd

Jag vill pyssla, syssla, knepa och knåpa. Har huvudet fullt med idéer mest hela tiden. Utom när jag väl sitter där med pysslet framför mig. Då får jag pysselpanik och hamnar i en kreativitetskris. Jag köpte så fina pärlor när jag var i Stockholm och jag vill så gärna få ihop något av dem. Ska försöka ikväll igen. Lite skön musik kanske kan få pysselpaniken att försvinna.

Det råder brist på närhet i mitt liv. Jag lider närhetsnöd men kan inte göra mycket åt saken. Vem är min räddare i nöden? Alla borde kramas mer och pyssla om varandra. Tänk vad lite mer kärlek i världen skulle kunna göra många lyckliga. Snart alla hjärtans dag ... ensam i år igen ...

Gilmore-time = time to go = no more pysselpanik och närhetsnöd för idag.

Auf Wiederhören!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej! Det är ju jättekul att pyssla med pärlor. Linda S sålde mig på idén när hon var på shoppingvisit i Stockholm. Har bara lyckats göra örhängen hittills så glöm kreativitetskrisen - man gör det för att det är kul och inte för att man vill bli nästa Eva Attling ;) Ha det bra nu! Kram

2007-02-07 @ 13:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback