Arg

Hela dagen på jobbet kände jag mig arg och irriterad. När jag kom hem fortsatte jag att vara arg men ilskan övergick stundvis till att jag istället kände mig ledsen. En värdelös dag med andra ord. Inte hade jag någon lust att fara på träningen heller ... men som så många gånger förut var det den som fick mig på bra humör till slut. Ge mig en boll och jag blir oftast glad. Måste göra av med lite energi för att få energi. Jag måste börja träna. Det går inte att fortsätta tro att jag är aktiv bara för att jag är tränare. Nu är det dags att börja trimma kroppen! Snart är det dags i alla fall ...

Jag måste hitta något sätt att skingra mina tankar. Han finns där redan när jag vaknar på morgonen och trängs med allt annat jag har i huvudet. Han stannar hela dagen och skjuter undan alla tankar på kvällen. I bästa fall är han borta om nätterna. Träning lär fungera bra mot detta. Där har jag ännu ett skäl. Jobbigt.

Dagens ord: Aggression
Morgondagens måsten: Ta ALLT med en klackspark och le som fan precis hela tiden
Veckans önskan: Kom tillbaka ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback