Jag skiter i teori och praktik ...

... det blir inget sånt nu. För vem bryr sig om svammel när hjärtat är trasigt. Teori vs. praktik när det gäller kärlek vill jag inte ens tänka på. På något vänster känner jag mig trots allt glad och harmonisk. Det var så trevligt att jag inte kan låta bli att gå runt och le. Men det var ju tragiskt också. Hur ska jag få honom när han inte känner de rätta sakerna? Det går inte. Det är nog dags att traska vidare på min färd genom livet och jag får tydligen traska utan kärlek ett tag till. En sak är i alla fall säker: Depp ska inte förekomma i mitt liv på ett bra tag nu. Inte förrän den dagen det är mitt efternamn  :- )    (Se där, ett leende)

Trasig, arg och olyckligt kär
Knasig och glad men smärtan den tär
Det som var rätt var nog fel
Tom blev hel men saknar en del
Tiden kanske kan vända vad jag känner
Men nu gör det ont och tårarna bränner

Dagens musik: Weeping Willows

Veckans uppgift: Plugga övertalningsstrategier

Snipp, snapp, snö och sol
Godnight says Jen, the freaky fool



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback