Jag tror det ljusnar

Det blir nog ett bra år trots allt ... jag hoppas och tror att det blir så. Jag har hittat två jobb som jag verkligen vill ha så jag ska lägga manken till och skriva asbra ansökningar. Och jag känner nästan för att skriva klart min uppsats också =)  Kors i taket.

Idag har jag träffat världens finaste kille! En liten krabat som bara är fem dagar gammal. Han var helt underbar och han har världens finaste föräldrar! Jag längtar tills jag träffar honom igen!

Så, livet känns inte lika nattsvart idag som det gjorde igår. Visserligen är inte allt tipptopp men det är bättre och det är ju huvudsaken.

Ids varken skriva bra eller intressant idag så jag lägger ner nu. Mer om livet kommer en annan dag.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback