Nytt år ...

... nya sorger. Jag trodde att livet skulle bli bra bara det förbannade djävulsåret 2006 tog slut. Istället blev allt bara kaos. Jag hoppas att tiden kan läka alla sår. Jag hoppas att du vet innerst inne att jag aldrig vill dig illa.

Det skulle kunna bli en lång svart blogg idag men jag känner mig alldeles tom. Det finns en positiv sak med tilvaron just nu i alla fall: Det kan bara bli bättre. Och jag tänker se till att det blir det ... på ett eller annat sätt.

Mina nyårlöften:

* Bli en bättre människa (jag är tydligen hemsk)
* Jobba på att bli lycklig igen (det blir svårt just nu men framöver kanske det går)
* Börja träna (jag vill verkligen)
* Sluta snusa (snart i alla fall)
* Börja äta bättre (måste tänka långsiktigt)
* Förinta morgontröttheten (måste börja med att sova bra)

Jag vet att det är korkat med så många och stora nyårslöften men det skiter jag i. Idag skiter jag i allt.

Hur kunde det bli så här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback