Sköna söndag

Vilken totalskön dag. Lite bakis men på ett grymt skönt bakishumör. Jag hängde hos Jo en sväng och hjälpte henne lite (väldigt lite) med flyttpackningen. Efter det for jag på träning och där gjorde jag dundersuccé som målvakt ... Nä. Men kul var det i alla fall! 

Det enda jag saknar idag är O. Hur ska jag få honom på fall? Mission impossible tror jag. Men skam den som ger sig. Jag vet vad jag vill och jag har svårt att ta ett nej. Jag tänker gå och drömma ett tag till i alla fall.

Jennyaktien är på uppgång! Livet blir alltmer underbart, trots alla jävligheter. Det är skönt. Jag gliiiider vidare och siktar på en tipp-topp-tillvaro. Jag funderar på att ta pianolektioner. Eller sånglektioner kanske ... eller fotografering kanske vore något ... eller jag vet inte. Jag vill lära mig något i alla fall.

SKÖN SÖNDAG! Skönhet går före skönhet ... så är det bara. Särskilt idag.

Jag ser fram emot att gå till jobbet imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback