Trött

Jag är så himla trött idag. Efter en dramafylld helg och en fullt-upp-vecka (jag vet att det bara är onsdag) så känner jag mig lite sliten. Både i kropp och själ. Det blir till att sova tidigt ikväll. Jag tror det tog på krafterna att festa till i söndags men vad gör man annars när man sitter fast i Hudiksvall på grund av snöstorm? Mina kärleksbekymmer, eller vad jag ska kalla det, tog definitivt på krafterna. Det är jobbigt för huvudet att lära in en massa saker på jobbet och det tär att tänka på uppsatsen. Det är inte konstigt att jag är trött idag.

Bredvid mig ligger Lipton och gnäller oavbrutet. Han vill ut och ragga. Det kan inte vara lätt att vara hund alla gånger. Jag får nog dra på mig kängorna och ge mig ut i kylan. Sweet att det är snö i alla fall = )


Det är inte lätt när det är svårt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback