Vem läser och varför?

Jag är lite nyfiken på vilka som läser min blogg. Och varför. Själv tycker jag att den börjar bli alltmer tjatig ... det är samma trams om min överarbetande hjärna, samma gnäll om hur svårt det är att få jobb och samma bergochdalbanehumör som återkommer om och om igen. Det är ju i och för sig mitt liv jag beskriver så det vore konstigt om jag hade skrivit annat än om hur det faktiskt är och vad jag känner. Och jag skriver mest för att det är så bra att skriva av sig lite ... jag behöver skriva helt enkelt.

Jag får nog fortsätta fundera på vilka som läser och varför eftersom ni är lite dåliga på att kommentera :P

Till helgen väntar Stockholm mig. Förhoppningvis blir det en lugn och skön helg med lite shopping och mycket skratt. Det blir skönt att komma bort från Svallet en stund, jag börjar få klaustrofobi här i min lilla flyttkartong. Omväxling förnöjer och trygghet tråkar ut (tänk om jag kunde förstå det någon gång och vara mindre rädd för förändringar). I teorin är allt så enkelt. I praktiken är det förbannat svårt.
Hm ... teori vs. praktik  får bli mitt nästa inlägg. Spännande.

Nu gnäller voffsingen, det är dags att ge sig ut i den ishala världen.

Sweet singing on the ice
To decide, toss a dice

No more thinking
No more anxiety
Always winking
Come to me variety

That'll be my life quite soon
Blue moon, blue moon
Banka in vett och fason

Tjitjing!

Kommentarer
Postat av: Bror

Tänkte bara meddela att jag är stamgäst! ;p Jag är oxå inne på stora förändringar.....o att våga! Snart flyttar jag till estocolmo...skaru med?

2007-01-10 @ 20:39:13
Postat av: Kussen

Vi är alldeles för dåliga på att hålla kontakten (dagarna försvinner - skulle inte jag o Jonte komma ner o festa med dig i november?!?!) Men för att hålla mig ájour så kollar jag in din blogg då och då.. Du må tycka annat, men ajg tycker du är modig! KRAM! /E

2007-01-12 @ 16:16:35
Postat av: Anchel

Jenny gumman!!! Jag läser för fulla muggar. Varför? För jag är på freakin nya zealand och älskar att kunna logga på datorn och se vad som försigår i ditt liv. För det är ju inte så lätt att bara ta bilen och komma på en kopp kaffe längre. Saknar dig massor vännen! Hoppas du har det bra i Stockholm. Pratade med aina och johanna häromdagen och fick höra lite skvaller. Ha det bra vännen min, vi ses i JUNI!!! Wohooooo, puss å kram Angelica ps. jag ska försöka ringa någon dag framöver så vi kan snacka LIVE! hehe ds.

2007-01-12 @ 23:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback