Gnälligt slut idag

Nu är arbetsveckan över för min del. Skönt med några dagars ledighet. Åker till Stockholm imorgon och stannar över helgen eller till onsdag. Får se.

Var och klippte och färgade håret idag. Sååå härligt att vara riktigt mörkhårig igen :-) Så trivs jag allra bäst!

Jag ska sluta hoppas och drömma. I alla fall om sådant som aldrig kommer att hända. Mina planer kommer inte att gå i lås. Inte denna helg i alla fall. Det handlar om killar (män?) förstås.


Till något helt annat ...

Du som krajjjar busskurer hela tiden:

Om du gör det för att det är kul   -  Lägg av! Det kan inte vara kul.
Om du gör det för att protestera  -  Lägg av! Det finns vettigare sätt.
Om du gör det för att imponera  -  Lägg ner bara.

Vilket fantastiskt forum för att gnälla på vandaler ... mina läsare är ju så långt ifrån rätt målgrupp som det går att vara. Men jag är så trött på att det är glas överallt när jag cyklar, trött på att en massa pengar slösas på dumheter och trött på att folk förstör saker. Det suger helt enkelt och jag måste få klaga lite.

Well, off I go.
See ya!

Kommentarer
Postat av: Linda

Trevlig semester! och håller fullständigt m dej ang busskurerna..sååå meningslöst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback