Ingen sommar utan Allsång

Nu har jag missat Allsång på Skansen tvååååååååå gånger. Vad värdelöst. Imorgon ska jag minsann se det. Och för att hitta lite sommarkänslor kommer jag, förhoppningsvis, vara på Skansen och se allsången live nästa vecka. Sweet! Ska bara klura lite på boende och sällskap. Vill varken bo på gatan eller gå på allsång själv. Men jag har en känsla av att det löser sig till det bästa. Om inte så lär jag inte avlida bara därför. Vädret kanske fortsätter att vara tristare än tristast. Vem vet? Hursomhelst ... ingen sommar utan Allsång ...

Från det ena till det andra. Jag vet inte hur man gör får att få någon intressant intresserad. Går det ens? Säg det den som vet.

Nu: Tillbaka till min ensamma kväll framför tv:n. (Jag är absolut inte bitter)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback