Jag får vara tyst

För tillfället är jag ganska trött på människor som låter mycket och tar mycket plats. Dels för att det är påfrestande att höra dom, dels för att jag tror att dom tror att jag är korkad eller meningslös. Bara för att jag inte låter hela tiden. Kanske finns det senare problemet bara i mitt huvud, kanske är det jag som tycker att jag är korkad och meningslös. Fast jag vet att jag inte tycker det. Det känns ofta som att platstagare tittar på mig och tänker "oj, lilla tafatta tös, hur ska du komma någon vart i livet?". Ibland verkar jag upplevas som ett ufo bara för att jag är tyst. Förmodligen är det hos mig problemet ligger ändå ... jag kanske inte är helt nöjd med att vara som jag är. Men samtidigt trivs jag väldigt bra med att vara så. Kluvna jag dyker upp igen. Oavsett hur det egentligen ligger till så är jag ganska trött på människor som låter mycket och tar mycket plats. Och jag tycker att jag får vara tyst. Utan att bli nervärderad för det.

Slutgnatat om det.

Helg strax! Me like :-D

Sluta snacka
Börja backa

Kommentarer
Postat av: Linda

Be who you are! =)
Ja nu äre helg! Jag räknar timmarna tills vi åker..tråkigt med regn i morrn men med lite bira o bärs då mår man gott =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback