Lycka för mig ...

... det är musik.

Ikväll har jag varit i Wallmanstältet och lyssnat på skön musik. Just i de ögonblick jag dras in i musikens värld försvinner allt jag grubblar på. Det enda jag känner är lycka. Jag ser fram emot lördag när jag ska lyssna på Bo Kaspers och Jerry Williams. Lyckliga stunder väntar.

Jag fick ett enormt sug att hoppa bungyjump när jag satt på bussen hem. Det är faktiskt första gången i mitt liv jag känner för att göra det. Jag älskar farligheter men just bungyjump har jag aldrig drömt om ... förrän ikväll. Får se om det blir av på lördag. Annars kanske det blir en annan gång.

Nu måste jag sova. Väckaren ringer om sex timmar så det är rätt lugnt men känner mig trötter.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback