Jaha, gammal som gatan

Om mindre än en timme är det exakt 25 år sedan jag föddes. Klockan 22.22 smäller det och hela världen kommer att stanna upp och hurra högt och länge. Bara för mig :-)

Flicksen och knattarna har varit här och fikat. Det är alltid lika kul att umgås men jag känner nu att tystnaden, som infann sig när de for, är ganska skön. Så nu sitter jag och njuter av lugnet. Och jag njuter av att jag fortfarande är närmare 20 än 30 :-) Börjar kanske få lite åldersnoja, jag har ju inte åstadkommit något än. Eller jo, klart jag har det, men kanske inte så mycket som jag skulle vilja. Äh, jag hinner!

Fick en kalasbra present! Ska boka in en tid för lyx så snart som möjligt. Massage, ansiktsbehandling, ögonbrynsfixning ... helt klart välbehövligt.

Nu ska jag krypa upp i soffan, snurra in mig i en filt och slötitta på tv.  Skönt.

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Annica

Gammal som gatan?! Fyllde också år igår och blev hela 27, där kan vi snacka om gata ;)

2007-06-05 @ 10:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback