Mmmmm

Ljuvlig middag på Löran igår! Det enda oljuvliga var att jag körde hem. Till riktigt god mat ska det vara riktigt god dryck  ... och Ramlösa räknas, i detta fall, inte som en riktigt god dryck. Men rimmad, halstrad sikfilé ...  MUMS!!!! Och vad vackert det är där ute. Tänk att jag aldrig varit där förut. Pinsamt.

Jag trodde den här veckan skulle var evigheters evigheter lång men innan jag ens hann snyfta över att det bara var måndag så är det nu plötsligt torsdagkväll och bara en dag kvar innan helgen. So sweet  : -) Jag har finfina planer för helgen. Imorgon blir det middag på Oleary's med Angel och några andra (vet inte vilka än). På lördag ska jag och mina ex-kollegor laga spanskt, dricka vin och sen fara ut på krogen en sväng. Förhoppningsvis blir det lugnt men askul både på fredag och lördag. Men man vet väl aldrig riktigt hur det slutar innan det är slut.

Sommarhav .................................................................................................................. det är kärlek

(och som det ser ut får jag nöja mig med kärleken till havet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback